Obchodné podmienky

Objednávanie

  1. Objednávanie prebieha vložením tovaru do elektronického nákupného košíka kliknutím na text "Pridať do objednávky".
  2. Ak je to potrebné, tak doplňte informácie o farbe, prevedení a počte. Pre uloženie týchto informácii kliknite na text "Uložiť".
  3. Ak košík obsahuje Váš celý nákup, kliknite na text "Vyplniť objednávku".
  4. Vyplníte kontaktné údaje a odošlete objednávku. V tomto bode je objednávka ešte nezáväzná.
  5. Vašu objednávku skontrolujeme a v prípade nejasností Vás kontaktujeme.
  6. Ak už nebudete mať žiadne otázky a objednávka je v poriadku, objednávku potvrdíte kliknutím na “Záväzne potvrdzujem“.
  7. Pri objednávkach väčšieho rozsahu alebo na zákazku Vám bude zaslaná zálohová faktúra na úhradu.
  8. Až po záväznom potvrdení je splnená právna podmienka platnosti občianskej kúpno-predajnej zmluvy v zmysle §588 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  9. Každá objednávka bude potvrdená na Vami zadaný e-mail.

Dodacie podmienky

  1. Tovar doručujeme vlastnou dopravou, alebo prostredníctvom Slovenskej pošty na dobierku , alebo osobným vyzdvihnutím na našej prevádzke /Vera nábytok Michalovce/
  2. Tovar Vám doručíme na najbližšiu príjazdovú cestu. Tovar nevynášame, ak to nie je dohodnuté.
  3. Ak máte záujem o vynesenie tovaru do domu alebo bytu, uveďte to v poznámke k objednávke. Takto dopredu dohodnutá vynáška je spoplatnená:Váš starý nábytok Vám zadarmo odvezieme. Veľkosť starého nábytku by mala zodpovedať objednanému nábytku. Ak máte záujem o odvoz starého nábytku uveďte to v poznámke k objednávke.
    • vynáška do domu 30€
    • vynáška do bytu 30€
  4. Pri preberaní tovaru, šofér ochotne počká, kým si tovar prekontrolujete. 
  5. Váš starý nábytok Vám zadarmo odvezieme. Veľkosť starého nábytku by mala zodpovedať objednanému nábytku. Starý nábytok musí byť pripravený k odvozu pred branou domu. Znesenie nábytku môžete nechať aj na nás. Služba znesenia starého nábytku je spoplatená sumou 15€. Ak máte záujem o odvoz starého nábytku uveďte to v poznámke k objednávke.
  6. Termín dodania Vám bude vopred oznámený, zvyčajne deň pred dodaním.
  7. Osobne si tovar môžete vyzdvihnúť kedykoľvek, najneskôr do 14 dní, od obdržania oznámenia o uložení tovaru na kontaktnom mieste.
  8. V prípade oneskoreného dodania /napr. vypredaný tovar/ Vás budeme okamžite informovať o tejto skutočnosti.
  9. Celková suma objednávky je vždy vyobrazená v sumáre objednávky.Odkaz na sumár objednávky obdržíte e-mailom.

Cena tovaru

  1. Cena vyobrazená pri jednotlivom kuse tovaru je vždy za základné prevedenie.
  2. Všetky ceny sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH - 20%.
  3. Akciové ceny sú platné do dátumu ak je uvedený pod ilustračným obrázkom.

Náklady na dopravu

  1. Cena za dopravu v mesiaci december je pre celé Slovensko len 5€.
  2. V prípade, že ste počas ťýždňa pracovne vyťažený, nábytok Vám doručíme v sobotu. Služba doručenia v sobotu je spoplatnená sumou plus 20€.

Montáž nábytku

  1. Nábytok je dodávaný prevažne v demonte. Ponúkame Vám montáž nábytku našími pracovníkmi u Vás doma.
  2. Orientačná cena montáže je 8% z ceny v prípade čaluneného nábytku a 30% v prípade dreveného nábytku. Presná cena montáže Vám bude vyrátaná po spracovaní objednávky a pred Vašim záväzným potvrdením.
  3. Minimálna cena montáže je 20€.
  4. Montáž znamená zmontovanie jedotlivých kusov nábytku a nezahŕňa osadenie nábytku na stenu. (napr. osadenie kuchynskej linky , police......)

Spôsob platby

  1. Dobierka kuriérom.
  2. Prevod na účet.
  3. V hotovosti nášmu vodičovi.
  4. V hotovosti pri osobnom odbere.
  5. Na splátky prostredníctvom splátkovej spoločnosti Quatro a Home Credit.

Zálohová platba

  1. Zálohová faktúra Vám bude vystavená na tovar špecifických požiadaviek, vyrábaný na zákazku podľa požiadaviek zákazníka.
  2. Na sektorový nábytok.
  3. Na tovar, ktorého objednaná hodnota je vyššia ako 1 000 EUR.
  4. Forma úhrady: prevodom, vkladom na účet, poštovou poukážkou.

Stornovanie, vrátenie tovaru a reklamácia

  1. STORNOVANIE objednávky je možné uskutočniť do 24 h od záväzneho potvrdenia bez poplatku.
  2. Stornovanie je možné uskutočniť e-mailom, ktorý prináleží k danej objednávke.
  3. Zákazník má pravo vrátiť tovar do 14 kalendárnych dní, bez udania dôvodu podľa §10 zákona č.108/2000 Z.z. a peniaze v plnej výške za tovar mu budú vrátene v hotovosti. Tovar na dobierku nepreberáme.
  4. Právo vrátiť tovar sa nevzťahuje na tovar poškodený, zmontovaný a vyrobený na zákazku podľa požiadaviek zákazníka.
  5. Vrátenie tovaru zákazník oznámi e-mailom, ktorý prináleží danej objednávke. Oznam tiež obsahuje spôsob vrátenia tovaru - vlastný spôsob dopravy alebo využitie našej dopravy, ktorej cena je 20 % z hodnoty vráteného tovaru.
  6. Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.
  7. REKLAMÁCIU na tovar je možné uskutočniť do 2 rokov od zakúpenia.
  8. V prípade reklamácie prosíme zaslať e-mail na adresu reklamacie@vera‑nabytok.sk. V e-maili prosíme uviesť meno a priezvisko, číslo dodacieho listu, dátum prevzatia a názov výrobku. Prosíme doplniť aj číslo chybného dielu podľa montážneho plánu. Pre lepšie opísanie predmetu reklamácie odporúčame doložiť fotografie reklamovanej závady.
  9. Podľa druhu závady bude reklamácia vyriešená jednou z možností:
    • Oprava chybnej časti.
    • Výmena chybnej časti.
    • Finančnou kompenzáciou.
    • Odstúpením od zmluvy.
    • Posúdenie reklamačným technikom a v prípade možnosti oprava priamo u zákazníka.
    • Zdôvodneným zamietnutím reklamácie.
  10. Odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje iba na nepoužitý tovar v pôvodne zabalenom obale.
  11. Ak je poškodený alebo chybný diel z montovaného nábytku, prosíme daný diel nemontovať a bezodkladne zadať reklamáciu. Poškodený diel po zmontovaní nepodlieha reklamačnému konaniu.
  12. Náklady na všetky oprávnené reklamácie hradíme my.
  13. Je v našom záujme vybaviť každú reklamáciu v zákonnej lehote. Po vybavení reklamácie zákazníka kontaktujeme a zisťujeme spokojnosť s vybavením reklamácie, čo nám pomáha zlepšovať celý proces.

Alternatívne riešenie sporov

  1. Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z.
    Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
    Zoznam subjektov ARS, na ktorych sa môže spotrebiteľ obrátiť: http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
  2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Ochrana osobných údajov

  • Osobné údaje spracúvame pre potreby vybavenia objednávky a zasielania marketingových informácií a ponúk. Osobné údaje neposkytujeme iným osobám.
Obchodné podmienky aktualizované 15.júna 2015