Ako si zariadiť kanceláriu

Mnohí z nás si isto ani neuvedomujú, že vzhľad a zariadenie kancelárie podstatne ovplyvňuje fungovanie celej firmy. V kancelárií trávime prevažnú časť dňa, a to ako sa v nej cítime ovplyvňuje náš pracovný výkon. V neposlednom rade vzhľad kancelárie vytvára imidž firmy a prvý dojem u zákazníkov.

Nároky na kancelársky nábytok firmy sa líšia v závislosti od zamerania firmy. Je teda dôležité si uvedomiť, pre akú firmu zariaďujete kanceláriu. Napríklad ak potrebujete zariadiť kanceláriu marketingovej spoločnosti, budete požadovať aby bol nábytok vzdušný, mal jednoduchý moderný dizajn. Naopak pri zariaďovaní právnickej kancelárie budete hľadať nábytok, ktorý bude pôsobiť elegantne a luxusne, v klasickom dizajne.

Vaše požiadavky na kancelársky nábytok sa snažíme naplniť našou ponukou v kategórií Kancelársky nábytok. V tejto sekcií Vám ponúkame komplexné nábytkové zostavy vďaka ktorým si môžete zariadiť celú kanceláriu v rovnakom dizajne. Ale veľmi radi Vám pomôžeme aj v prípade ak hľadáte iba samostatné komponenty nábytku ako písací stôl či kvalitnú kancelársku stoličku.

Celá kancelária v rovnakom štýle

 Kancelársky sektor ASSISTANT Vám vďaka svojej variabilite umožní zariadiť kanceláriu podľa Vašich predstáv. ASSISTANT ponúka širokú škálu komponentov aby ste si mohli vyskladať nábytok podľa Vašich potrieb a priestorových možností. Jednotlivé komponenty Vám zabezpečia dostatok úložného miesta. Nábytok má čisté, jednoduché línie vďaka čomu pôsobí moderným dojmom. K dispozícií máme štyri farebné prevedenia.

Kancelársky nábytok Assistent

V podobnom modernom dizajne sa vyrába aj sektor NexWel.
Je to vysoko kvalitný, variabilný sektorový nábytok. Môžete si vybrať zo širokej ponuky rôznych veľkostí písacích stolov a skriniek. Vďaka sektoru NexWel si môžete zariadiť Vašu kanceláriu za rozumnú cenu, v modernom dizajne, s dostatočným úložným priestorom. Aby bola Vaša kancelária ešte dokonalejšia môžete si vybrať z troch farebných prevedení.


Kancelársky nábytok NexWel

Ak hľadáte elegantný kancelársky nábytok v klasickom štýle, určite Vás zaujme sektor ARAMIS.
Farebné prevedenie orech patinovaný a štýlové úchytky z patinovanej mosadze dodáva nábytku nádych luxusu. Vďaka 29 samostatným komponentom sektoru si môžete naaranžovať dokonalú kanceláriu, ktorá bude pôsobiť vysoko reprezentatívnym dojmom.

Kancelársky nábytok Aramis

Chýba Vám v kancelárii nejaký nábytok?

Ak už máte kanceláriu zariadenú, ale došlo k situácií, že potrebujete vymeniť starú skriňu na dokumenty, alebo potrebujete písací stôl pre nového kolegu, radi Vám pomôžeme. Vieme Vám poskytnúť širokú škálu komponentov kancelárskeho nábytku.

Základom každej kancelárie je stôl

Stôl je najdôležitejšia časť kancelárie. Práve za stolom trávite najviac času pri plnení pracovných povinností. Aby Vám stôl vytvoril čo najlepšie podmienky na plnenie pracovných povinností, musí Vám poskytnúť dostatok miesta. Pri výbere stola je teda veľmi dôležitá veľkosť pracovnej dosky. Musíte rátať s tým, že na stole budete mať monitor, klávesnicu, a taktiež potrebujete priestor na manipuláciu s myškou a na písanie.

Napríklad kancelársky stôl NexWel – NS sa vyrába až v 5 rôznych veľkostiach.

Podobný dizajn majú aj písacie stoly zo sektoru ASSISTANT.

Kancelársky stôl NexWelKancelársky stôl Assistant

Ak máte nedostatok priestoru v kancelárií odporúčame Vám pozrieť si našu ponuku rohových stolov. Rohový stôl Vám umožní využiť, často nevyužiteľný priestor rohu izby. Kancelársky stôl NexWel – NSE 60 sa vyrába v pravom aj ľavom prevedení.  Ak potrebujete ešte viac ušetriť priestor máme pre Vás variantu rohového stola s úložným priestorom.

Rohový kancelársky stôlVeľký rohový kancelársky stôl

Výber kancelárskej stoličky

Kancelárska stolička je ďalším veľmi dôležitým komponentom kancelárskeho nábytku. Keďže najviac času v kancelárií trávite práve sedením, musíte pri výbere kresla pozerať v prvom rade na jeho kvalitu. Ale vieme pochopiť, že určite je pre Vás dôležitý aj dizajn. Súčasné trendy umožňujú veľmi jednoducho skĺbiť obe Vaše základné požiadavky.
Ako sme už uviedli v kresle budete tráviť značnú časť dňa, preto jeho výberu by ste mali venovať patričný čas. Zostavili sme pre Vás súbor otázok, ktorých odpovede by Vám mali uľahčiť zorientovať sa v širokej ponuke kancelárskych kresiel a pomôcť Vám pri správnom výbere.


Hľadáte stoličku na občasné sedenie?

 Ak v kancelárií netrávite príliš veľa času a stoličku budete využívať iba na občasné sedenie, určite budete hľadať lacnejšiu variantu, ktorá nemusí spĺňať náročné kritéria. Osloviť Vás môže kancelárska stolička so vzdušným operadlom alebo klasická kancelárska stolička.

Budete na stoličke tráviť väčšinu pracovného času?

Ak však väčšinu pracovného času trávite za stolom, Vaša stolička musí byť maximálne pohodlná a musí spĺňať mnohé ďalšie požiadavky. Nekvalitná stolička môže spôsobiť zle sedenie a to bude mať za následok zdravotné problémy. Najčastejšími sú bolesti chrbtice, ktoré môžu časom prerásť aj do trvalých následkov. Odborníci dokonca tvrdia, že pri správnom sedení sme schopní dlhšie sa sústrediť na prácu. Vytvorili sme pre Vás zoznam kritérií, ktoré by ste mali zvážiť pri kúpe kancelárskeho kresla.

Bezpečnosť – Stabilita u kancelárskych stoličiek je zabezpečená päťcípou podperou na kolieskach.

Otočný mechanizmus na kolieskach – stolička by mala byť otočná na kolieskach aby Váš trup nebol vystavený nezdravému vytáčaniu. V našej ponuke je väčšina stoličiek na kolieskach. Stoličky ako KORA 2 alebo ZOJA sú určené do zasadacích miestností alebo konferenčných hál.

Ľahko nastaviteľná výška sedenia – vďaka mechanizmu nastavenia výšky sedenia si môžete stoličku prispôsobiť priamo na mieru Vašej postave. Ideálna výška sedenia je 42 – 50 centimetrov v závislosti od výšky postavy. Mechanizmus funguje pomocou plynového piestu aký má aj stolička Altan alebo farebná kancelárska stolička.

Kancelárska stolička AltanKancelárska stolička

Hojdací mechanizmus s nastaviteľným odporom – hojdací mechanizmus je zabezpečený výrazne posunutým bodom otáčania dopredu. Uhol operadla sa teda nemení. Pri hojdacom kresle KA-E280B Vám hojdací mechanizmus umožňuje nastaviť tuhosť odporu.

Hojdacie kancelárske kreslo

Synchrónna mechanika – Synchrónna mechanika zabezpečí, že súčasne sa mení poloha sedáka aj opierky. Tvar stoličky sa tak neustále prispôsobuje Vašim pohybom. Synchrónna mechanika stoličky DIKE zabezpečí stabilitu a ergonómiu.

Nastaviteľné podrúčky – Vďaka výškovo nastaviteľným podrúčkam stoličky Calypso budete mať ruky pri práci s počítačom v správnej polohe.

Opierka hlavy – Opierku hlavy pre ešte väčšie pohodlie ocenia hlavne vyšší ľudia. Stolička Calypso XL má pevne prichytenú opierku a stolička DIKE s podhlavníkom Vám umožní nastaviť si polohu opierky.

Hojdacie kancelárske kresloKancelárske kreslo Calypso

Čalúnenie kresla – Poťahový materiál stoličky je ďalším dôležitým kritériom. V súčasnosti sa veľkej obľube teší sieťovina. Výhodou sieťoviny je jej priedušnosť, vďaka čomu je zabezpečené celodenné vetranie chrbta. Naďalej sú však vyhľadávané kreslá potiahnuté tkaninou. Vzdušná stolička je kombináciou sieťoviny na operadle a látky Mesh na sedáku.
Zaujímavá je tiež kombinácia látky a ekokože pri tejto kancelárskej stoličke.

Ak hľadáte stoličku, ktorá bude pôsobiť luxusnejšie a reprezentatívne, odporúčame Vám stoličku HOMER potiahnutú ekokožou.

Pohodlné kancelárske kreslo

Musíte brať do úvahy veľkosť priestoru?

Ak máte menšiu kanceláriu a potrebujete ušetriť každý centimeter vhodnejšie bude pre Vás menšie kreslo Jela alebo pohodlné kreslo.
V prípade, že máte dostatok priestoru môžete si dovoliť väčšie kreslo.

Potrebujete dizajnovo zaujímavú stoličku?

Stolička MANON Vás zaujme svojimi jednoduchými čistými líniami a moderným dizajnom. Ešte viac elegancie jej dodáva biele farebné prevedenie. Kreslo HOMER zase vzbudzuje rešpekt a pôsobí luxusným dojmom. Naopak jednoduchý nadčasový dizajn Vás zaujme na kresle LARS.

Kancelárska stolička ManonKancelárske kreslo Lars

V kancelárií musí byť dosť úložného priestoru

Okrem stolu a kresla sú veľmi dôležitou súčasťou každej kancelárie skrine a skrinky. Dostatok úložného priestoru je dôležitým kritériom pri zariaďovaní kancelárie a mali by ste na to pamätať. My Vám ponúkame viaceré varianty úložného priestoru. Vďaka jednotlivým komponentom si môžete vyskladať kanceláriu ako to Vám najlepšie vyhovuje.

Najbežnejším úložným priestorom v kancelárií sú skrine. Určite využijete veľkú policovú skriňu s dvierkami, ale aj vešiakovú skriňu.

Aby Vaša kancelária nepôsobila stroho odporúčame Vám doplniť Váš kancelársky nábytok napríklad zaujímavou skriňou NexWel. Je kombináciou uzatvorenej policovej skrinky, jednej otvorenej police a skrinky s presklenými dvierkami.

Ďalší úložný priestor na dokumenty Vám zabezpečí policový regál. V našej ponuke máme rôzne prevedenia a veľkosti. Klasický nízky policový regál alebo vysoký policový regál.

Kancelárska skriňaKombinovaná kancelárska skriňa